It is all in the details.

Lees meer
 
Men's only. Uptown is een heren modezaak in hartje Den Haag.
1

Uptown

Visuele identiteit – print

 

It’s all in the details. Doen waar je goed in bent en aanbieden waar je van houdt. Met merken als Maison Kitsune, Stutterheim, Won Hundred en Samsøe Samsøe vroeg deze toonaangevende zaak Het Echte Werk een passende identiteit te ontwikkelen die de allure van fashion waardig is.

2

Eigenwijs

Vanuit de gedachte dat een identiteit tijdloos is en mee kan met de seizoenen heb je een twist nodig. Een twist die opvalt en bij de bezoeker blijft hangen, zonder de boventoon te voeren. Uiteindelijk gaat het om de presentatie van de merken. Uptown, met een T ondersteboven. Of wijst deze nu naar boven?

“Uptown is een mooie klant waar we het vertrouwen krijgen om los te kunnen gaan met gaaf drukwerk.”


Jos Kel
Art Director

Meer weten?

Neem contact op met Scott Savage voor meer informatie over dit project.

Mscott@ditishetechtewerk.nl
T010 476 58 90
Scott Savage
Senior designer
Meer projecten
 

Greenwheels

Een nieuwe positionering en visuele identiteit voor Greenwheels.

Job Rompa
Creative Director
 

“Ze verdiepen zich echt in ons merk en proberen de logica te vinden”

Huub van Boeckel
CEO HUB
 

Apollo Hotels

Nieuwe identiteit voor kwaliteits hotelketen.

 

Get wired!

Een prikkelende campagne.

 
 

Moving Futures

Flexibele identiteit voor reizend dansgezelfestival.

“Ze hebben onze merkwaarden uitstekend door weten te vertalen in een nieuwe identiteit.”

Andrew Berkhout
Managing Director bij Greenwheels
 

Witte Rook

Interactieve website voor kunst en cultuur platform.

Rotterdam UITdagen

Identiteit en campagne.

 

HUB

Nieuwe identiteit voor Haags schoenenmerk.

Harira

Het verhalen- en foodfestival van Nederland.

 
Scott Savage
Senior designer
 

Kaapse Brouwers

Branding voor Rotterdams craftbier.

On- en offline identiteit voor ISW

Identiteit, campagnestijl en digitaal platform voor een scholengemeenschap met 4.500 leerlingen.

 
Nick Jacobs
Art Director en designer