Hart voor theater.

Lees meer
 
Senf Theaterpartners is gespecialiseerd in tourneeplanning van theaterproducties. Als impresariaat zijn wij er trots op meer dan 50 producenten, gezelschappen en artiesten te representeren die samen voor een uitgebreid en divers aanbod zorgen.
1

Senf Theaterpartners

Met meer dan 50 producenten, gezelschappen en artiesten zorgt Senf Theaterpartners ervoor dat ze een divers aanbod hebben dat net zo gevarieerd is als het theaterpubliek dat zij bedienen. Het Echte Werk verzorgt de productie, concept en uitwerking voor diverse campagnebeelden. Hierbij werken we nauw samen met fotograaf Mark Engelen.

2

Jihad

Dit filmische affiche voor Jihad de voorstelling komt voort uit de gedachte dat de hoofdrolspelers als helden een “game” in gaan. De theatervoorstelling Jihad gaat over de drie vrienden Ismael, Reda en Ben die zich niet meer thuis voelen in Nederland. Ze vertrekken naar het Midden-Oosten om zich aan te sluiten bij de jihadisten. Eenmaal aangekomen treffen ze een situatie aan die minder heroïsch is dan ze dachten.

 

Kijk voor meer informatie op de door Het Echte Werk ontwikkelde website Jihad de voorstelling.

 
3

De marathon

Een affiche met een vette knipoog naar de hilarische film vol Rotterdamse humor. De filmhit uit 2012 veroverde vele harten en is vertaald naar een voorstelling die een echte must see van het seizoen wordt genoemd. Herkenbaar, tragikomisch en oer-Hollands. Gerard, Nico, Kees en Leo – vier Rotterdamse garagemonteurs – sleten tot voor kort hun dagen met bier, broodjes bal en sigaretten.

 
4

Moeders en zonen

Een echte Broadway look and feel. Dat is wat past bij de voostelling van Anne Wil Blankers, Paul de Leeuw en Freek Bartels. Voor het eerst samen op de planken in ‘Moeders en Zonen’ van Terrence McNally. ‘Mothers and Sons’ debuteerde in 2014 op Broadway en werd hetzelfde jaar nog genomineerd voor twee Tony-awards, waaronder die voor ‘Best Play’.

 

Meer weten?

Neem contact op met Job Rompa voor meer informatie over dit project.

Mjob@ditishetechtewerk.nl
T010 476 58 90
Job Rompa
Creative Director
Meer projecten
 

Greenwheels

Een nieuwe positionering en visuele identiteit voor Greenwheels.

Job Rompa
Creative Director
 

“Ze verdiepen zich echt in ons merk en proberen de logica te vinden”

Huub van Boeckel
CEO HUB
 

Apollo Hotels

Nieuwe identiteit voor kwaliteits hotelketen.

 

Get wired!

Een prikkelende campagne.

 
 

Moving Futures

Flexibele identiteit voor reizend dansgezelfestival.

“Ze hebben onze merkwaarden uitstekend door weten te vertalen in een nieuwe identiteit.”

Andrew Berkhout
Managing Director bij Greenwheels
 

Witte Rook

Interactieve website voor kunst en cultuur platform.

Rotterdam UITdagen

Identiteit en campagne.

 

HUB

Nieuwe identiteit voor Haags schoenenmerk.

Harira

Het verhalen- en foodfestival van Nederland.

 
Scott Savage
Senior designer
 

Kaapse Brouwers

Branding voor Rotterdams craftbier.

On- en offline identiteit voor ISW

Identiteit, campagnestijl en digitaal platform voor een scholengemeenschap met 4.500 leerlingen.

 
Nick Jacobs
Art Director en designer