Fast good Indonesian.

Lees meer
 
Satebar  is dé plek voor de lekkerste saté sinds 2005. Inmiddels zijn er zeven vestigingen in Nederland en blijft dit restaurant alleen maar groeien.
1

Satebar

Visuele identiteit – lettertype ontwerp – webdesign – print

 

Satebar staat bekend om de lekkerste saté sinds 2005. Inmiddels zijn er al zeven vestigingen in Nederland en is het bedrijf nog steeds hard aan het groeien. Het Echte werk verzorgt al geruime tijd alle uitingen van de visuele identiteit voor Satebar, die steeds verder ontwikkelt.

2

Identiteit op basis van custom lettertype

De basis van de identiteit is een lettertype dat we speciaal hebben ontwikkeld voor Satebar. Helder en strak, met een kleine vriendelijke twist in de ‘e’.

“Samen met de opdrachtgever bouwen we aan een franchiseformule.”


Job Rompa
Creative Director
 

Meer weten?

Neem contact op met Job Rompa voor meer informatie over dit project.

Mjob@ditishetechtewerk.nl
T010 476 58 90
Job Rompa
Creative Director
Meer projecten
 

Greenwheels

Een nieuwe positionering en visuele identiteit voor Greenwheels.

Job Rompa
Creative Director
 

“Ze verdiepen zich echt in ons merk en proberen de logica te vinden”

Huub van Boeckel
CEO HUB
 

Apollo Hotels

Nieuwe identiteit voor kwaliteits hotelketen.

 

Get wired!

Een prikkelende campagne.

 
 

Moving Futures

Flexibele identiteit voor reizend dansgezelfestival.

“Ze hebben onze merkwaarden uitstekend door weten te vertalen in een nieuwe identiteit.”

Andrew Berkhout
Managing Director bij Greenwheels
 

Witte Rook

Interactieve website voor kunst en cultuur platform.

Rotterdam UITdagen

Identiteit en campagne.

 

HUB

Nieuwe identiteit voor Haags schoenenmerk.

Harira

Het verhalen- en foodfestival van Nederland.

 
Scott Savage
Senior designer
 

Kaapse Brouwers

Branding voor Rotterdams craftbier.

On- en offline identiteit voor ISW

Identiteit, campagnestijl en digitaal platform voor een scholengemeenschap met 4.500 leerlingen.

 
Nick Jacobs
Art Director en designer