Dynamische identiteit voor huiskamercafe.

Lees meer
Eat, drink, play and you relax. Dit huiskamercafé is dé plek voor ouders. Heerlijk ontbijt, koffie, patisserie, lunch, borrel en een warme maaltijd. Ook voor de kids!
1

Juffrouw van Zanten

Concept ontwikkeling – visuele identiteit – print – animatie

 

Eat, drink, play, relax. Binnenkort opent Juffrouw van Zanten haar huiskamercafé. Heerlijk ontbijt, koffie, patisserie, lunch, borrel en warme maaltijd voor ouders en hun kids. De insteek is dat je bijna geen omkijken meer hebt naar je kinderen. Een plek voor ouders, waar kids hun veilige gang kunnen gaan.

“Enorm creatief en outstanding. Ze weten ons telkens weer te verrassen met aansprekende ontwerpen.”


Judith Prins - van Zanten
Co founder Juffrouw van Zanten
2

Stapelen

Een dynamische identiteit was wenselijk voor Juffrouw van Zanten. De gedachte achter dit huiskamercafé is dat het kan groeien tot een franchiseformule. Een breed kleurenpalet met een uitgebreide illustratiestijl is de uitkomst. Een dynamisch logo dat kan stapelen met de elementen die gelden voor de desbetreffende locatie.

3

Illustratie in uitvoering

Het Echte Werk heeft een serie illustraties ontwikkeld die op diverse manieren kunnen worden toegepast. Voor communicatie, maar ook als sfeerelementen. Denk hierbij aan het interieur, maar ook aan uitingen zoals tasjes en take-away verpakkingen.

Meer weten?

Neem contact op met Job Rompa voor meer informatie over dit project.

Mjob@ditishetechtewerk.nl
T010 476 58 90
Job Rompa
Creative Director
Meer projecten
 

Greenwheels

Een nieuwe positionering en visuele identiteit voor Greenwheels.

Job Rompa
Creative Director
 

“Ze verdiepen zich echt in ons merk en proberen de logica te vinden”

Huub van Boeckel
CEO HUB
 

Apollo Hotels

Nieuwe identiteit voor kwaliteits hotelketen.

 

Get wired!

Een prikkelende campagne.

 
 

Moving Futures

Flexibele identiteit voor reizend dansgezelfestival.

“Ze hebben onze merkwaarden uitstekend door weten te vertalen in een nieuwe identiteit.”

Andrew Berkhout
Managing Director bij Greenwheels
 

Witte Rook

Interactieve website voor kunst en cultuur platform.

Rotterdam UITdagen

Identiteit en campagne.

 

HUB

Nieuwe identiteit voor Haags schoenenmerk.

Harira

Het verhalen- en foodfestival van Nederland.

 
Scott Savage
Senior designer
 

Kaapse Brouwers

Branding voor Rotterdams craftbier.

On- en offline identiteit voor ISW

Identiteit, campagnestijl en digitaal platform voor een scholengemeenschap met 4.500 leerlingen.

 
Nick Jacobs
Art Director en designer