Dagelijkse versmarkt op de Kaap.

Lees meer
 
De Fenix Food Factory is je dagelijkse versmarkt. Met diverse ondernemers op het gebied van eten en drinken, ontstaan vanuit passie voor ambacht.
1

Fenix Food Factory

Visuele identiteit – lettertype ontwerp – illustratie – print

 

De Rotterdamse versmarkt op de Kaap. Een bakker, kaasboer, bierbrouwer, koffiebrander, slager, ciderbrouwer en groenteboer. Aangevuld door een Marokkaanse traiteur en een eigenzinnige boekhandel. En dat alles is ontstaan vanuit passie en ambacht.

2

Identiteit voor diversiteit

Het lettertype van FFF is een custom-made lettertype, geïnspireerd op de architectuur van de locatie. De Fenix-loodsen. De lettervorm is gebaseerd op de steunpilaren en heeft karakteristieke schuine hoeken. Dit geeft eigenheid aan de letter en biedt directe mogelijkheden voor een sterke, eigen, visuele identiteit. Ook de gedachte dat de ondernemers allemaal eigen logo’s hebben, geeft op deze manier ruimte aan iedereen.

“Een complex vraagstuk. Veel ondernemers onder één dak. Een eigen letter biedt dan uitkomst.”


Jos Kel
Strateeg

Meer weten?

Neem contact op met Scott Savage voor meer informatie over dit project.

Mscott@ditishetechtewerk.nl
T010 476 58 90
Scott Savage
Senior designer
Meer projecten
 

Greenwheels

Een nieuwe positionering en visuele identiteit voor Greenwheels.

Job Rompa
Creative Director
 

“Ze verdiepen zich echt in ons merk en proberen de logica te vinden”

Huub van Boeckel
CEO HUB
 

Apollo Hotels

Nieuwe identiteit voor kwaliteits hotelketen.

 

Get wired!

Een prikkelende campagne.

 
 

Moving Futures

Flexibele identiteit voor reizend dansgezelfestival.

“Ze hebben onze merkwaarden uitstekend door weten te vertalen in een nieuwe identiteit.”

Andrew Berkhout
Managing Director bij Greenwheels
 

Witte Rook

Interactieve website voor kunst en cultuur platform.

Rotterdam UITdagen

Identiteit en campagne.

 

HUB

Nieuwe identiteit voor Haags schoenenmerk.

Harira

Het verhalen- en foodfestival van Nederland.

 
Scott Savage
Senior designer
 

Kaapse Brouwers

Branding voor Rotterdams craftbier.

On- en offline identiteit voor ISW

Identiteit, campagnestijl en digitaal platform voor een scholengemeenschap met 4.500 leerlingen.

 
Nick Jacobs
Art Director en designer