De grootste op hoog niveau.

Lees meer
 
1

Delftse Poort

Concept ontwikkeling – visuele identiteit – 

lettertype ontwerp – webdesign – print

 

Het nieuwe werken in het hart van Rotterdam. Delftse Poort is een volledig uitgeruste moderne urban retreat, werk- en ontmoetingsplek. Jarenlang een icoon voor architectonisch Rotterdam en eindelijk is het icoon open!

 

DP_LOGO

2

Openheid visualiseren

Voor Delftse Poort heeft Het Echte Werk een visuele identiteit ontwikkeld waarin openheid centraal staat. Door een custom lettertype te ontwikkelen voor dit iconische gebouw, kon er direct een eigen visuele taal gesproken worden. De openheid in de letters geeft een toegankelijk beeld in het logo en kan tevens worden ingezet voor andere communicatiedoeleinden.

3

Weerspiegeling van de stad

Delftse Poort is bekend om zijn hoogte en zijn uitstraling. Het spiegelglas, waarin je Rotterdam terugziet, is de inspiratiebron voor de omslag van de brochure. Cold-foil druk is een innovatieve foliedruk waarmee bijzondere metallic effecten in één enkele drukgang kunnen worden toegepast.

4

Online bezoek

Openheid is key in de campagne voor Delftse Poort. Daarom is er een zeer toegankelijke, volledig responsive website ontwikkeld. Het ontwerp is ontstaan vanuit het oogpunt van de gebruiker: toegankelijkheid! Klik hier om zelf een kijkje te nemen en een rondleiding te krijgen door het icoon: www.delftsepoort.nl

Meer weten?

Neem contact op met Job Rompa voor meer informatie over dit project.

Mjob@ditishetechtewerk.nl
T010 476 58 90
Job Rompa
Creative Director
Meer projecten
 

Greenwheels

Een nieuwe positionering en visuele identiteit voor Greenwheels.

Job Rompa
Creative Director
 

“Ze verdiepen zich echt in ons merk en proberen de logica te vinden”

Huub van Boeckel
CEO HUB
 

Apollo Hotels

Nieuwe identiteit voor kwaliteits hotelketen.

 

Get wired!

Een prikkelende campagne.

 
 

Moving Futures

Flexibele identiteit voor reizend dansgezelfestival.

“Ze hebben onze merkwaarden uitstekend door weten te vertalen in een nieuwe identiteit.”

Andrew Berkhout
Managing Director bij Greenwheels
 

Witte Rook

Interactieve website voor kunst en cultuur platform.

Rotterdam UITdagen

Identiteit en campagne.

 

HUB

Nieuwe identiteit voor Haags schoenenmerk.

Harira

Het verhalen- en foodfestival van Nederland.

 
Scott Savage
Senior designer
 

Kaapse Brouwers

Branding voor Rotterdams craftbier.

On- en offline identiteit voor ISW

Identiteit, campagnestijl en digitaal platform voor een scholengemeenschap met 4.500 leerlingen.

 
Nick Jacobs
Art Director en designer