Magazine voor mannen met stijl.

Lees meer
 
CODE magazine is sinds 2005 hét cutting edge men’s style magazine met een internationale distributie.
1

Code Magazine

Magazine ontwerp –  lettertype ontwerp

 

Sinds 2005 is CODE Magazine hét cutting edge men’s style magazine. Twee keer per jaar verschijnt CODE in het Nederlands, als magazine (oplage 35.000) en één keer per jaar als Engelstalig bookazine met een internationale distributie.

2

Lay-out design

Wanneer “Documenting Men’s Style” het uitgangspunt is, wordt fotografie erg belangrijk. Het Echte Werk heeft een visuele identiteit ontwikkeld om de redactionele keuzes zoveel mogelijk aandacht te geven. Een ontwerp dat in basis dienend is voor de content.

 
3

De details

CODE Magazine portretteert ‘real people’ uit subculturen die richtinggevend zijn als het gaat om menswear. Echte mensen met interessante verhalen. Details zijn hierin essentieel.

 

 

dsc_0143

“Natuurlijk moet een letter mooi zijn. Maar leesbaarheid is hier de essentie. Bij CODE is het gelukt beide te verwezenlijken.”


Jos Kel
Strateeg

Meer weten?

Neem contact op met Scott Savage voor meer informatie over dit project.

Mscott@ditishetechtewerk.nl
T010 476 58 90
Scott Savage
Senior designer
Meer projecten
 

Greenwheels

Een nieuwe positionering en visuele identiteit voor Greenwheels.

Job Rompa
Creative Director
 

“Ze verdiepen zich echt in ons merk en proberen de logica te vinden”

Huub van Boeckel
CEO HUB
 

Apollo Hotels

Nieuwe identiteit voor kwaliteits hotelketen.

 

Get wired!

Een prikkelende campagne.

 
 

Moving Futures

Flexibele identiteit voor reizend dansgezelfestival.

“Ze hebben onze merkwaarden uitstekend door weten te vertalen in een nieuwe identiteit.”

Andrew Berkhout
Managing Director bij Greenwheels
 

Witte Rook

Interactieve website voor kunst en cultuur platform.

Rotterdam UITdagen

Identiteit en campagne.

 

HUB

Nieuwe identiteit voor Haags schoenenmerk.

Harira

Het verhalen- en foodfestival van Nederland.

 
Scott Savage
Senior designer
 

Kaapse Brouwers

Branding voor Rotterdams craftbier.

On- en offline identiteit voor ISW

Identiteit, campagnestijl en digitaal platform voor een scholengemeenschap met 4.500 leerlingen.

 
Nick Jacobs
Art Director en designer