Dynamische identiteit voor een creative lab.

Lees meer
 
A-Lab is de ultieme combinatie van de kracht, technologie en de vrije geest voor experiment in een "broeikas" van 5000 m2.
1

A-lab

Concept ontwikkeling – visuele identiteit – campagne

 

 

A-Lab is de Amsterdamse ultieme ‘living lab’.

 

In A-lab worden de kracht van de creatieve scene, de technologische kennis en de vrije geest van Amsterdam samengebracht in een gebouw van 5000 m2. Een ‘lab’ waar experiment centraal staat. Waar net zoveel waardering is voor succes als voor mislukking.

2

Identiteit

A-lab wordt gekenmerkt door experiment op hoog niveau, waar de uitkomsten nooit vaststaan. Deze dynamische omgeving is de inspiratie geweest voor het uitgangspunt van de visuele identiteit.

3

Dynamiek

Voor de beeldtaal hebben we gekeken naar de pixel-vorm waaruit de ‘A’ is opgebouwd. Deze vorm wordt dynamisch ingezet voor de brand activation. Vanuit het dak van de ‘A’ ontstaan verschillende vormen die je wat vertellen of uitnodigen tot actie.

“Een oude Atari-pixel gebruiken voor een technologisch bolwerk, dat getuigt van lef en humor!”


Job Rompa
Creative director

Meer weten?

Neem contact op met Nick Jacobs voor meer informatie over dit project.

Mnick@ditishetechtewerk.nl
T010 476 58 90
Nick Jacobs
Art Director en designer
Meer projecten
 

Greenwheels

Een nieuwe positionering en visuele identiteit voor Greenwheels.

Job Rompa
Creative Director
 

“Ze verdiepen zich echt in ons merk en proberen de logica te vinden”

Huub van Boeckel
CEO HUB
 

Apollo Hotels

Nieuwe identiteit voor kwaliteits hotelketen.

 

Get wired!

Een prikkelende campagne.

 
 

Moving Futures

Flexibele identiteit voor reizend dansgezelfestival.

“Ze hebben onze merkwaarden uitstekend door weten te vertalen in een nieuwe identiteit.”

Andrew Berkhout
Managing Director bij Greenwheels
 

Witte Rook

Interactieve website voor kunst en cultuur platform.

Rotterdam UITdagen

Identiteit en campagne.

 

HUB

Nieuwe identiteit voor Haags schoenenmerk.

Harira

Het verhalen- en foodfestival van Nederland.

 
Scott Savage
Senior designer
 

Kaapse Brouwers

Branding voor Rotterdams craftbier.

On- en offline identiteit voor ISW

Identiteit, campagnestijl en digitaal platform voor een scholengemeenschap met 4.500 leerlingen.

 
Nick Jacobs
Art Director en designer