Vertical city van Rem Koolhaas.

Lees meer
 
DLVS is een multidisciplinair creatief team dat gespecialiseerd is in mode, lifestyle en vastgoed merkontwikkeling. Vanuit een sterke strategische en creatieve achtergrond ontwikkelen ze succesvolle campagnes.
1

44 floors

Concept ontwikkeling – visuele identiteit – lettertype ontwerp – print

 

Binnen De Rotterdam markeert 44/floors het nieuwe hoogstedelijk wonen. In opdracht van DLVS heeft Het Echte Werk een visuele identiteit ontworpen voor dit nieuwe wonen. De identiteit is opgebouwd vanuit een speciaal ontwikkeld lettertype voor de uitingen van 44/floors.

 

letter_uitleg

2

Lettertype

Er is een monospaced lettertype ontwikkeld, gebaseerd op het architectonisch ontwerp van Rem Koolhaas: vertical city. Dit lettertype is de basis van de visuele identiteit van 44/floors.

3

Brochure

De brochure is tot stand gekomen met DLVS die verantwoordelijk is voor tekst en beeld. Dit laatste was van groot belang en geldt als concept voor de uitwerking, waarin drie verschillende papieren in twee verschillende formaten zijn ingebonden. Dit scheidt tekst van beeld, zodat beeld goed tot zijn recht komt.

Meer weten?

Neem contact op met Job Rompa voor meer informatie over dit project.

Mjob@ditishetechtewerk.nl
T010 476 58 90
Job Rompa
Creative Director
Meer projecten
 

Greenwheels

Een nieuwe positionering en visuele identiteit voor Greenwheels.

Job Rompa
Creative Director
 

“Ze verdiepen zich echt in ons merk en proberen de logica te vinden”

Huub van Boeckel
CEO HUB
 

Apollo Hotels

Nieuwe identiteit voor kwaliteits hotelketen.

 

Get wired!

Een prikkelende campagne.

 
 

Moving Futures

Flexibele identiteit voor reizend dansgezelfestival.

“Ze hebben onze merkwaarden uitstekend door weten te vertalen in een nieuwe identiteit.”

Andrew Berkhout
Managing Director bij Greenwheels
 

Witte Rook

Interactieve website voor kunst en cultuur platform.

Rotterdam UITdagen

Identiteit en campagne.

 

HUB

Nieuwe identiteit voor Haags schoenenmerk.

Harira

Het verhalen- en foodfestival van Nederland.

 
Scott Savage
Senior designer
 

Kaapse Brouwers

Branding voor Rotterdams craftbier.

On- en offline identiteit voor ISW

Identiteit, campagnestijl en digitaal platform voor een scholengemeenschap met 4.500 leerlingen.

 
Nick Jacobs
Art Director en designer