Prikkelende campagne voor kunstfestival.

Lees meer
 
Zoals de naam doet vermoeden zit er een technisch luchtje aan dit festival, maar de focus ligt ook op kunst, ambacht en innovatie. Drie dagen lang verkeert het Schouwburgplein in een oase van jongeren die zich verdiepen in de wereld van kunst, cultuur en onderwijs. Naast optredens en workshops worden jongeren uitgedaagd om zelf aan de slag te gaan met de ontdekkingsreis naar cultureel Rotterdam.
1

Wired Festival

Concept ontwikkeling – visuele identiteit –

online campagne – offline campagne – webdesign – illustratie – animatie – print

 

Wired: a state of being overstimulated, excited, and/or hyperactive. Dat is Wired Festival in een notendop. En vanuit die gedachte is Het Echte Werk de conceptontwikkeling gestart om vorm te geven aan een nieuw, fris, stads festival.

 

WIRED_CONCEPT

 

2

Een duidelijk signaal

De identiteit van Wired bestaat uit een duidelijk signaal. De W die het vlak in twee delen opsplitst is een eenvoudige doch slimme ingreep. Zo ontstaan er oneindig veel mogelijkheden voor kleur- en beeldgebruik.

“Het Echte Werk maakt mijn project beter”

Linda Ammerlaan
Projectleider WIRED

“Met creatieve vrijheid en vertrouwen werkt een samenwerking pas echt goed.”


Job Rompa
Creative director
3

Diverse uitingen

Elke editie van Wired proberen we met de basis(vorm)elementen weer een fris gezicht te geven aan de diverse uitingen van het festival.

 
4

Do it yourself

Een open identiteit die door ons, maar ook door de doelgroep kan worden ingevuld. Een krachtige campagne op zichzelf!

5

Website

Een kleurrijke, overzichtelijke website was erg gewenst. We hebben hier gekozen voor een WordPress-template die we konden ombouwen naar een gewenst ontwerp binnen de kaders van de Wired-identiteit.

Meer weten?

Neem contact op met Nick Jacobs voor meer informatie over dit project.

Mnick@ditishetechtewerk.nl
T010 476 58 90
Nick Jacobs
Art Director en designer
Meer projecten
 

Greenwheels

Een nieuwe positionering en visuele identiteit voor Greenwheels.

Job Rompa
Creative Director
 

“Ze verdiepen zich echt in ons merk en proberen de logica te vinden”

Huub van Boeckel
CEO HUB
 

Apollo Hotels

Nieuwe identiteit voor kwaliteits hotelketen.

 

Get wired!

Een prikkelende campagne.

 
 

Moving Futures

Flexibele identiteit voor reizend dansgezelfestival.

“Ze hebben onze merkwaarden uitstekend door weten te vertalen in een nieuwe identiteit.”

Andrew Berkhout
Managing Director bij Greenwheels
 

Witte Rook

Interactieve website voor kunst en cultuur platform.

Rotterdam UITdagen

Identiteit en campagne.

 

HUB

Nieuwe identiteit voor Haags schoenenmerk.

Harira

Het verhalen- en foodfestival van Nederland.

 
Scott Savage
Senior designer
 

Kaapse Brouwers

Branding voor Rotterdams craftbier.

On- en offline identiteit voor ISW

Identiteit, campagnestijl en digitaal platform voor een scholengemeenschap met 4.500 leerlingen.

 
Nick Jacobs
Art Director en designer