De start van het culturele seizoen.

Lees meer
 
Rotterdam Festivals coördineert het evenementenbeleid in Rotterdam en stimuleert de cultuurparticipatie van Rotterdammers. Wij realiseren een karakteristiek festivalaanbod en een breed publiek voor kunst en cultuur in Rotterdam.
1

Rotterdam Uitdagen

Concept ontwikkeling – visuele identiteit – on- en offline campagne.

 

De Rotterdam Uitdagen vormen dé start van het culturele seizoen. Rotterdamse theaters, musea en andere culturele instellingen presenteerden een voorproefje van het nieuwe seizoen! Niet eerder is er zo nauw samengewerkt met de culturele instellingen die Rotterdam rijk is. Theater, muziek, kunst, dans, eten, drinken, inspireren, vastleggen en bewonderen voor ruim 11.000 bezoekers.

 
2

UITbeelden

UITdagen wordt een werkwoord. Vanuit die gedachte zijn er diverse woorden bedacht die rechtstreeks met beleving te maken hebben of sturend zijn voor de campagne. Denk hierbij aan UITvinden, UITvreten, UITlokken en UITbeelden. Het Echte Werk heeft een kleurenpallet ontwikkeld waarmee continu combinaties gemaakt kunnen worden met kleur en typografie. Zo ontstaat er een dynamisch beeld voor iedere uiting en zorgen deze kleurvlakken ervoor dat er op een diverse manier gecommuniceerd kan worden binnen de visuele identiteit.

“Ze hebben een campagnestijl ontwikkelt die flexibel inzetbaar is en opvalt.”

Femke Cuijpers
Communicatiespecialist bij Creatieve Kwesties

Meer weten?

Neem contact op met Job Rompa voor meer informatie over dit project.

Mjob@ditishetechtewerk.nl
T010 476 58 90
Job Rompa
Creative Director
Meer projecten
 

Greenwheels

Een nieuwe positionering en visuele identiteit voor Greenwheels.

Job Rompa
Creative Director
 

“Ze verdiepen zich echt in ons merk en proberen de logica te vinden”

Huub van Boeckel
CEO HUB
 

Apollo Hotels

Nieuwe identiteit voor kwaliteits hotelketen.

 

Get wired!

Een prikkelende campagne.

 
 

Moving Futures

Flexibele identiteit voor reizend dansgezelfestival.

“Ze hebben onze merkwaarden uitstekend door weten te vertalen in een nieuwe identiteit.”

Andrew Berkhout
Managing Director bij Greenwheels
 

Witte Rook

Interactieve website voor kunst en cultuur platform.

Rotterdam UITdagen

Identiteit en campagne.

 

HUB

Nieuwe identiteit voor Haags schoenenmerk.

Harira

Het verhalen- en foodfestival van Nederland.

 
Scott Savage
Senior designer
 

Kaapse Brouwers

Branding voor Rotterdams craftbier.

On- en offline identiteit voor ISW

Identiteit, campagnestijl en digitaal platform voor een scholengemeenschap met 4.500 leerlingen.

 
Nick Jacobs
Art Director en designer